Gå till innehåll

seriöst alltså


Cacke

Recommended Posts

Hej :)

Är en man som trivs bäst ensam och hemma och jag gillar NYA relationer för det är då det är spännande och roligt så länge man inte vet varje sida och så vidare av den andra personen.

Jag är 35 år och jag har bara haft 1 seriös person som ville se vad det kunde bli, jag var ung och grön på den tiden så det är många år sen.

Var kan man hitta personer som saknar sällskap med liknande intressen och som är som jag.

Vilka internet dejting sidor är gratis och som man kan hitta någon från samma kommun?

Vill inte vara ensam mer och jag vill inte ha någon som får betalt eller som man ska ge och få gentjänster utan bara för att man vill vara med varandra vad man än gör eller vad man än är?

Ge tips

Krogen går bort för de är bara snack

Föreningar går bort för jag är mer en ensam varg eller vad det heter.

/Cacke

Redigerad av Cacke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cacke :)

Va kul, vi tycks va från samma årskull.

Håller med, visst känns de smärtsamt att dejting har blivit en av dem mest luckrativa brancher som finns. Speciellt om man är singel lol

Många som provat har säkert erfarenheten av att det tar tid & hitta vettiga relationer.

Varför det lätt kostar en slant i längden.

Skulle tro utsikterna för tjejer är större än för killar i allmänhet.

Speciellt om man tittar geografiskt på Sverige i stort.

Går man däremot utomlands så kan nog uppfattningen skilja sig lite mer beroende på vart man söker men å andra sidan tillkommer då problemet med längre avstånd istället.

På vissa håll spelar inte en lite större åldersskillnad så stor roll (10-15år).

Tittar man på Svenska seder så ska man i stort sett va lika gammal.

Så söka sig utomlands kan va ett intressant alternativ.

Du har inte någon kompis som kan hjälpa dig på Singalo?

Verkar vara en ganska lyckad & mysig site om man ser på innehållet.

http://www.singalo.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Opptokoppter!

Tack för tipset.

Ja det där med åldern är en ganska vanlig åsikt från många som jag pratar med eller som försöker prata med mig.

Mellan mor & far är det 7 år på dom syns det tydligt för dom är från tiden då det var krig i Finland.

Jag har en "kompis" som jag trivs med fast henne har jag bara känt i och för sig 2 veckor men hon påpekade att jag ÄR 11 år äldre... jag har vänner som är ca 60.

Ska kolla in sidan du tipsat om.

/Cacke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Opptokoppter!

Tack för tipset.

Ja det där med åldern är en ganska vanlig åsikt från många som jag pratar med eller som försöker prata med mig.

Mellan mor & far är det 7 år på dom syns det tydligt för dom är från tiden då det var krig i Finland.

Jag har en "kompis" som jag trivs med fast henne har jag bara känt i och för sig 2 veckor men hon påpekade att jag ÄR 11 år äldre... jag har vänner som är ca 60.

Ska kolla in sidan du tipsat om.

/Cacke

11 år äldre? Vad är det i dag? Hm..... Jag tycker att VI I SVERIGE har gått för långt. Sköt Ditt & Skit i allt annat! Nä, VI både män & kvinnor har blivit för bekväma. SÖK DE SOM HAR NÅGOT MELLAN TINNINGARNA, finns inte så många, [ tyvärr ].......

PS: Själv varit singel i 20 år! Tråkigt, men sant. DS:

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...