andreas72 Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Hej! Varje gång jag avbryter en utskrift till Microsoft XPS Document Writer i Word 2010 så får jag ett felmeddelande som säger "Det gick inte att skriva ut på grund av ett problem med de aktuella skrivarinställningarna". Om jag däremot inte avbryter utskriften så fungerar det utan fel. Någon annan som får samma fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas72 Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Någon som kan testa att göra samma operation, dvs. välja att skriva ut till Microsoft XPS Document Writer men sedan avbryta när dialogrutan för vart man vill spara filen kommer upp. Vart kan man rapportera såna här buggar förresten? Har Microsoft någon sida där man kan göra det? För hur får de annars reda på alla fel som finns om ingen meddelar dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts