torekebab Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 (edited) Här är en länk till min sida där jag lagt upp lite roliga bilder och roliga historier. Ett gott skratt förlänger ju livet har jag hört. Där finns lite småsnuskiga saker också så känsliga tittare varnas. Blandat humor Edited October 3, 2010 by torekebab Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 De va bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 (edited) Hej. Ja görbra Mera sånt. Denna hörde jag häromdan: Förr var kvinnor kvinnor Män var män Och fikusar var en växt. Och att systembolaget kallas apoteket röda näsan hade jag aldrig hört. Edited October 3, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Jag läste denna häromdagen... nu var den skriven av en kvinna, men den är rolig så det räcker och blir över: "Med åren ökar vi kvinnor i vikt på grund av att vi tar emot så mycket information och visdom. Till slut är huvudet fullt, och då tar resten av kroppen över. Vi är inte tjocka och feta; vi är enormt kultiverade, utbildade och glada. Så, med start i dag: När jag tittar i spegeln och ser min stora röv, säger jag bara: Herrejisses så smart jag är!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Ja det var många sköna bilder! Klart sevärt. Fast det hade varit trevligt om du standardiserade sidorna mer, gillade bäst när man såg typ "bild 1 av 4" i mitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Tackar för den Det blev några goda skratt MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts