Gå till innehåll

Inloggning med välkomstskärm


etiopen

Recommended Posts

Hej jag har ett problem

Helt plötsligt (eller troligtvis på grund av min lilla syster...) så går det inte att använda välkomstskärmen till att logga in, jag har gått in i användarinställningar på kontrollpanelen och sett till att "använd välkomstskärm" är ikryssat och sedan verkställt och startat om och gjort allting men det fungerar inte, helt plötsligt. Default inloggning är mycket bättre iofs för min del men inte enligt min familj ;P hehe så nu undrar jag vad det kan vara för fel eller om det är nån annan som har stött på det här programfelet (bland alla 1000 programfel windows för övrigt har)...?

MVH

David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Detta behöver inte vara ett fel, skulle det vara ett fel så tror jag det är felkod:60...

Felkod:60 = Den som sitter 60cm från skärmen :wink:

Du måste ha fler användare för att inloggningen ska fungera som du tänkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, den där felkod:60 stämmer inte, har haft datorn i två år med 5 användare på den och senast igår kväll när jag kollade så fungerade det :wink:

Men ingen som vet svaret på denna komplexa fråga får jag försöka lära mamma o pappa skriva sina namn i en textruta o trycka enter ;)

MVH

D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...