Gå till innehåll

Stadsnät


Recommended Posts

Hej!Har nu stadsnät/fibernät installerat här i min lägenhet!Nu till en fråga,vilken nätoperatör ska jag välja?Det är en djungel av operatörer där ute!Jag är intresserad av 100/100 mbits!Även tv är intressant.....Vad för erfarenheter har ni av de olika operatörer som finns "där ute"? :blink:

Ps.har telia 24/mbs just nu! :rolleyes:

Mvh.Ozzyman :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 veckor senare...

Kristianstad...

Redigerade inlägget... med aviavgifter blev det samma pris, men ack så billigt. Inom kort kommer samma bolag erbjuda 1000/1000 för en femhundring/mån. Kristianstad Stadsnät har uppgraderat nätet de senaste veckorna. För mig personligen innebar det ett avbrott på 2 dygn... det har växlat för olika användare mellan några timmar till 4-5 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kristianstad...

Tänkte på ozzman, men ni kan ju faktist bo i samma stad..

I så fall är ju alternativen dessa: http://portal.stadsnat.com/services/

Med endast 7 opertörer att välja på som har 100/100 så är det en väldigt liten djungel :P

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är den gamla portalen. Vi som har jacket inkopplat får en ny uppdaterad version. Dessutom stämmer inte priserna förrän man loggat in. DET gjorde mig glad... skulle ha kostat en hundring till enligt den vanliga prislistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...