Snoffa Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 (edited) Hejsan. Håller på att sätta upp en mediaserver till min ps3:a och håller på följer en guide för ps mediaserver. Den är dock skriven på engelska. I guiden ber dom mig nu att skapa en sub-key. Men eftersom mitt register är på svenska så vet jag inte exakt vad en sub-key är. Kan någon vänligt svara på detta? Edited October 6, 2010 by Snoffa Quote
e-son Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 (edited) Det kan väl närmast översättas som "undernyckel". Edited October 6, 2010 by e-son Quote
Opptokoppter Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 (edited) Precis, tänk på subway. Var hittas detta? Jo, där nere undertill. Samma sak med uttrycket substation. Hittas vanligen någonstans längre ner på "linjen" från källan. Man kan subtrahera ett tal. Finns kulturer som räknas till subkulturer Tjabbande kärringar kan få smeknamnet subba Edited October 6, 2010 by Opptokoppter Quote
Venoms Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Får jag föreslå ett användande av Ps3 Mediaserver.. enkelt och gratis Quote
Snoffa Posted October 6, 2010 Author Posted October 6, 2010 Får jag föreslå ett användande av Ps3 Mediaserver.. enkelt och gratis Det är detta jag sätter upp men vill ha det installerat som en tjänst och då skulle man tydligen dona på i registret. Fick iaf till detta, det var en ny nyckel som skulle skapas Quote
Venoms Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 (edited) Du har ju under inställningar en knapp "Installera som windows service", fungerar inte det? Edit.. du hade redan löst det... bra Edited October 9, 2010 by Venoms Quote
Recommended Posts