siwertz Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Vår dotter kom åt någon knapp och vips så var skärmbilden upp och ner. Hur ska jag göra för att ordna det till rätta!!! Just nu har jag lagt ner skärmen upp och ner!! för att kunna skriva. Finns det något sätt att få skärmen rätt? Hör av er så fort ni kan om ni vet vad jag ska göra!!!! Hans Ove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Ha ha. Högerklicka på skrivbordet. Välj egenskaper. Sedan är det inställningar längs till höger. Tryck på avancerat. Där borde inställningen finnas. Vet att det ska finnas kortkommandon för det också. Måste va det ni har kommit åt. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwertz Posted February 8, 2006 Author Share Posted February 8, 2006 Det var lite ytterligare klickningar för att hitta rätt och rätt vart det. Tack Landsfiskalen och ha en trevlig kväll Hans Ove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wstroem Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Hej håll nere Ctrl och Alt samtidigt som Du trycker upp-pil. Obs Du måste vara inloggad på datorn. //ws Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Hej håll nere Ctrl och Alt samtidigt som Du trycker upp-pil.Obs Du måste vara inloggad på datorn. //ws Beror på om grafikkortet har stöd för rotering av bildytan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts