Jerry Berglund Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Hej, jag vet visserligen hur det går till, men jag försöker förklara för en kompis hur man gör detta. Men eftersom jag har windows 7 och han vista, så har jag lite svårt att förklara detta. Hittar inte någon manual om hur man gör på nätet, varken film, eller bild. Däremot hittar jag massor information som har med windows 7 och äldre xp att göra. Vista verka inte har samma inställningar, för jag har talat om för honom att han skall skall högerklicka på aktivitetsfältet och göra den olåst. Sedan vänsterklicka och hålla i och sedan flytta. Detta verka han inte lyckas med. Försökte även visa honom via aktivitetsfältets egenskaper, men den ser enligt honom inte alls ut som min. Så, någon som har vista och kan göra en liten film, som jag kan skicka honom? Tack för hand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Det går till på exakt samma sätt som i Windows 7. Det finns också hjälp som beskriver, i aktivitetsfältets egenskaper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogerty4evr Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Kolla här: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Berglund Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Aha.... det ser ut so... har som sagt inte vista längre. :-) Men tack för hjälpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts