nillan Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Jag försöker ladda ner Malwarebytes free (se bild 1) men när jag klickar på den fria nedladdningen så kommer jag till (se bild 2) där vill de ha betalt? Hur gör jag för att få den fria? Hoppas på hjälp Jag har Vista 32 bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Inte alls! På andra bilden ser du en stor knapp på högra sidan där det står "Download Now"... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 17, 2010 Author Share Posted October 17, 2010 Inte alls! På andra bilden ser du en stor knapp på högra sidan där det står "Download Now"... // Manneman Ja, men då får jag upp denna: se bild Då får jag Boster, eller???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Min kommer automatiskt med en uppmaning: If your download doesn´t start click here och vips så kommer filen för att spara på HD. Låt sidan ladda klart så får du samma nedanför det som du visar på bilden ovan. Direktlänk: http://fileforum.betanews.com/download/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1 Ännu bättre! Filen: mbam-setup.zip // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 17, 2010 Author Share Posted October 17, 2010 Hjärtligt tack för hjälpen Undrar bara om jag kan ta bort nedladdningsfilen på skrivbordet, nu när jag har programmet på skrivbordet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Visst kan du det. Eller varför inte spara den någonstans så du har den tillhands om du behöver? // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 17, 2010 Author Share Posted October 17, 2010 Visst kan du det. Eller varför inte spara den någonstans så du har den tillhands om du behöver? // Manneman Ja du, det är nog bäst och spara den. "S" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts