Lugnagatan Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Hej! Efter att ha formaterat om datorn har jag installerat om BitComet och har märkt en väsentlig skillnad förr låg jag på 500/600 kb/s i nedladdningshastighet nu har jag knappt 60 kb / s ..HJÄLP! Vill speeda up! ...Tacksam för hjälp! Bifogar lite screens från programmet. Quote
Lugnagatan Posted October 17, 2010 Author Posted October 17, 2010 Löst problemet Moderator kan ta bort tråd. Quote
Cecilia Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Kan du inte berätta hur du löste problemet i stället? Det kan ju vara till nytta för någon annan i framtiden. Quote
Lugnagatan Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa till. Saken är att jag märkte att jag var kopplad till ett annat trådlöst nätverk som inte var mitt egna d.v.s ett oskyddat nätverk. När jag "koppla" rätt så funkade även programmet BÄTTRE. Quote
Cecilia Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Ja, men det kan ju någon annan råka göra också, så det är ett bra lösningsförslag. Quote
Recommended Posts