Gå till innehåll

Vill ha tillbaka gamla Windows Live Messenger 2009 [LÖST]


Recommended Posts

Om du ska ha den på Svenska om du har ett Svenskt Windows så kan du hämta den gamla versionen av Windows Live Essential 2009 här: http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?FamilyID=00ed0c6b-152f-49eb-88c8-278267802f57

//DAson

Tackar. Ska ochså gå tillbaka till Windows Live 2009, tycke inte om Windows Live 2011.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUR F*N går det att få bort Essentials 2011??!, Blir galen.. Tagit alla mappar som tillhör programmet ifrån min dator, Men när jag ska installera ändre Version av Live står det ~ " Already running later version of Live Messenger..."

Hur fixade du harrabrallan?

Snälla hjälp mig!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade precis samma problem hade också, dumt nog, testat att installera WLM 2011 och det total sket sig, slet mitt korta hår i förtvivlan, hade ju också avinstallerat men fick också samma meddelande att det fanns en nyare version installerat när jag försökte installera den äldre versinen igen. Fanns inget på vanliga avinstallations sidan att avinstallera, hade rensat i registret för hand, kört Ccleaner och annat och höll på att ge upp.

På ett forum så fick jag tipset om "Revo Uninstaller" ett gratisprogram. Körde det i ett avancerat läge och där dyker det upp ett antal Windows Live ikoner som programmet fick ta bort alla spår av. DÅ gick det att installera om WLM 9.

Att man nästan ska måsta vara system-super-ingengör för att få grejjorna att rulla igen. Suck!

Efter massa fix och trix lyckades jag fixa det! Tack för alla länkar killar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...