Harrabrallan Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Har avinstallerat WLE 2011 men hittar inte den gamla jag hade tidigare. Vill ha både den och plusfunktionen till där man kan aktivera snabbkommando för nedstängning. Så tacksam för hjälp :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Hej, på denna sida hittar du de äldre versionerna. http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/ Mvh Mats H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrabrallan Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 Hej Mats...hur vet jag vilken av 2009 jag ska välja ser det finns flera stycken olika....jag har Vista om det har någon betydelse... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Den senaste skulle jag satsa på. http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/7560/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrabrallan Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 Försökte ladda hem den men fick upp ruta "Couldn't install programs You already have a more recent version of Windows Live! Trodde jag hade avinstallerad WLE 2011... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Om du ska ha den på Svenska om du har ett Svenskt Windows så kan du hämta den gamla versionen av Windows Live Essential 2009 här: http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?FamilyID=00ed0c6b-152f-49eb-88c8-278267802f57 //DAson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrabrallan Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 Tack snälla, nu har jag laddat hem den men vill även ha plusfunktionen...var kan jag hitta den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Messenger Plus! du tänker på? www.msgpluslive.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrabrallan Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 Tack snälla rara underbara människor som hjälpte mig med detta. Önskar er en trevlig helg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven_Crystal Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Om du ska ha den på Svenska om du har ett Svenskt Windows så kan du hämta den gamla versionen av Windows Live Essential 2009 här: http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?FamilyID=00ed0c6b-152f-49eb-88c8-278267802f57 //DAson Tackar. Ska ochså gå tillbaka till Windows Live 2009, tycke inte om Windows Live 2011. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper4life Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 HUR F*N går det att få bort Essentials 2011??!, Blir galen.. Tagit alla mappar som tillhör programmet ifrån min dator, Men när jag ska installera ändre Version av Live står det ~ " Already running later version of Live Messenger..." Hur fixade du harrabrallan? Snälla hjälp mig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper4life Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Efter massa fix och trix lyckades jag fixa det! Tack för alla länkar killar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
schtaan Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Hade precis samma problem hade också, dumt nog, testat att installera WLM 2011 och det total sket sig, slet mitt korta hår i förtvivlan, hade ju också avinstallerat men fick också samma meddelande att det fanns en nyare version installerat när jag försökte installera den äldre versinen igen. Fanns inget på vanliga avinstallations sidan att avinstallera, hade rensat i registret för hand, kört Ccleaner och annat och höll på att ge upp. På ett forum så fick jag tipset om "Revo Uninstaller" ett gratisprogram. Körde det i ett avancerat läge och där dyker det upp ett antal Windows Live ikoner som programmet fick ta bort alla spår av. DÅ gick det att installera om WLM 9. Att man nästan ska måsta vara system-super-ingengör för att få grejjorna att rulla igen. Suck! Efter massa fix och trix lyckades jag fixa det! Tack för alla länkar killar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts