Gå till innehåll

Windows usla backup


Grisplytet

Recommended Posts

En välkänd bugg i windows backup gör att alla utom amerikanskt språk kan råka ut för den.

buggen gör att man inte kan komma åt windows backup över huvudtaget.

detta löste mina problem iaf.

otroligt nog har microsoft vetat om detta sedan vista o inte verkar lösning till detta komma till SP1 heller. SKÄMS!

gå in i kontrollpanelen -> Klocka,språk, nationella inställningar -> nationella inställningar -> ytterligare inställningar (nytt fönster) -> Anpassa format :

ändra decimaltecknet från , till .

starta om datorn.

hörru pyttemjuk ge mig office gratis som kompensation för de timmar jag lagt ner på o hitta detta.

Redigerad av Grisplytet
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland kan man undra vad de beror på varför vissa saker fungerar som dem gör och varför sånt som borde tillhöra en självklarhet aldrig kommer till skott.

Finns många saker och applikationer inne i Windows som aldrig tycks förändras genom versioner men som av någon anledning aldrig riktigt fixas till.

Alltså man börjar ju ibland undra hur de kommer sig att t.ex Linux distros kan förnyas och nyskapas i rasande takt, många ggr idéella mindre intressenter som inte alla har så stora resurser i kapital och kraft bakom sig som Microsoft.

Läste en artikel för ett tag sedan om Gates och Microsoft där man hade kommit fram till att man deltagit med offantliga summor till välgörande ändamål under senaste åren.

Gates är ju också en av dem mest förmögna i världen.

Tänk att ha så mycket så det blir till en belastning och ett problem för & inte tala om all beskattning & uppskattning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...