Gå till innehåll

hp laserjet skrivare 3005n


sinn1215

Recommended Posts

hej

vi har på vårt arbets palats ett hp laserjet mini som det verkar sover hela tiden och regerar nä vi trycker

knapen . fast i kärmen står redo hela tiden men när vi vil skriva ut den regerar inte vi måste stänga av det sedan

när vi ska skriva, skriver den men därfter sover han igen fast står redo på men regerar inte för att skriva ut. den är en närverks skrivare och ofta skriver inte ut nåragra dokumnet från internet heller. vad kan det vara fel på den.

allt stämmer på kärmen och står redo men den regerar inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

den skrivaren är på hela tiden bara på kvällrna vi stänger av den så hela dagen är på men jag tror att man ska kanshe instllera inställnigarna om för folk rör knapparna hela tiden men vi vet inte vad är för inställningar som måste vara korekt.som jag skriv går det att skriva ut när man stänger av den och sätter på den igen och den skriver en gång men sedan har inget kontakt med närverket att skriv ut om fast den är på hela tiden. jag vr inne hp hem sidan för att hämta drivrutiner men där kommer massa fråger och sist man kommer ingen stans fast hittade jag skrivare hos de . hur man hämtar drivrutiner för skrivarn från hp när man hittar den för alternativet är att vi kör vi närverk och den är kopllat vi närverket.

när den står för redo så måste den regerar för att skriva ut men det händer inte något? fast som jag skriv den är på hela dan. det är inte sådan skrivare att ska varma upp heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...