Gå till innehåll

2 nya windows update ? idag


Nilsson

Recommended Posts

fick 2 st nya uppdateringar idag, tyckte det var konstigt för det brukar vara mest på tisdagar varje månad man får nya uppdateringar.

Den ena uppdateringen är från Mars månad och den andra är från Augusti, jag installerade båda och nu kom det upp igen att jag fick 2 st nya, fast det var samma uppdateringar.

vad ska jag göra ?

hjälp.

'

2hdqgwi.jpg

post-12381-095586200 1288646605_thumb.jp

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vadå bara tuta o kör :P ?

jag installerat samma uppdatering de här 2 st kanske 5 gånger nu och de kommer tillbaks igen och visas på windows update att jag måste installera för att skydda mig ?

Använd CCleaner efter du installerat uppdateringarna:

http://www.piriform.com/ccleaner

och starta om datorn, även fast Windows Upodate inte uppmanar dig till det.!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack men det hjälpte inte, gjorde exakt så som ni sa och rensade direkt efter uppdateringen med Ccleaner sedan så startade jag om datorn, det kommer tillbaks att jag har två 2 nya uppdateringar,

Någon snälla? för det är väldigt irriterande det här.

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en sida om felsökning vid repeterande uppdateringar:

http://support.microsoft.com//kb910339

Det här handlar om samma uppdateringar som du har fått:

http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/vistawu/thread/63fe8562-14dc-4f1a-8111-ffb532872763

Edit: Första länken fungerar vissst inte, men du kan komma till den sidan via det sjätte inlägget i den andra länken: "How to troubleshoot..."

Redigerad av jalec
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack men det hjälpte inte, gjorde exakt så som ni sa och rensade direkt efter uppdateringen med Ccleaner sedan så startade jag om datorn, det kommer tillbaks att jag har två 2 nya uppdateringar,

Någon snälla? för det är väldigt irriterande det här.

?

Fungerar det inte att gå in på Windows Update via Internet Explorer och fixa till det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom dom verkar vara installerade redan så kan du högerklicka på resp uppdatering och välja "dölj uppdateringen".

Så slipper du iallafall se dom i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä nu blir jag orolig igen, fick en ny uppdatering igår och installerade den och sedan så dök det upp samma meddelande igen fast denna gång var det bara 13kB storlek på filen som på de andra två filerna :( asså först är filerna över 60 eller 70 kB storlek efter man installerat de så dyker de upp på bara 13kB igen

snälla hjälpa, detta har aldrig hänt mig tidigare ?

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...