Gå till innehåll

Nya betan av Firefox 4 är tre gånger snabbare


Nilsson

Recommended Posts

Jaha nu har jag faktiskt testat det själv lite också och plötsligt känns framtiden dyster. Visst är den snabb, men jag får ta tillbaka det där med funktioner. De har ju strippat bort i allt GUI som gjorde att jag gillade just Firefox. Nu är det bara en Chrome klon i mängden. Jag hoppas verkligen det kommer skins och addons till det så man kan få det att se ut som 3.6 men vara snabbt som 4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det bara en Chrome klon i mängden. Jag hoppas verkligen det kommer skins och addons till det så man kan få det att se ut som 3.6 men vara snabbt som 4.

Vänta bara tills IE9 final versionen släpps så ska du inte vilja gå tillbaks till varken FF lr Chrome, så bra smidig och snabb kommer IE9 vara, har jag fått höra och läsa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Netscape Navigator 4.0..

Seamonkey finns om man vill ha ett paket, innehållande webbläsare, epostklient och htmlredigerare.

Se > http://www.seamonkey-project.org/

Seamonkey är arvtagaren till Netscape-projektet.

Netscape använde jag mycket innan Opera lanserades.

Jag har aldrig förstått mej på IE. ;)

Hälsa grabbarna att jag har över 400000 på pokerstars nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen får man hoppas på att tilläggen till FF blir uppdaterade så dom passar till 4:an. Snabbhet i all ära, men utan tillägg är FF ingenting. Lika menlös som IE och alla andra. :)

Håller med. I mitt förra inlägg menade jag bara att återfå det gamla GUI'et. Jag förutsätter att gamla addons kommer att kunna uppdateras för att fungera i Fx4, annars är det ju dödsdömt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. I mitt förra inlägg menade jag bara att återfå det gamla GUI'et. Jag förutsätter att gamla addons kommer att kunna uppdateras för att fungera i Fx4, annars är det ju dödsdömt.

Jo, förstod nog det Nicklas. ;)

Och visst brukar inläggen uppdateras för att passa nya versioner. Vissa är ju redan kompatibla med nyaste betan, och de andra görs säkert kompatibla så småningom. Iaf efter att skarpa versionen släppts :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seamonkey finns om man vill ha ett paket, innehållande webbläsare, epostklient och htmlredigerare.

Se > http://www.seamonkey-project.org/

Seamonkey är arvtagaren till Netscape-projektet.

Netscape använde jag mycket innan Opera lanserades.

Jag har aldrig förstått mej på IE. ;)

Hälsa grabbarna att jag har över 400000 på pokerstars nu.

Ärligt talat faktiskt,, IE fungerar,, men kanske ej i nuvarande form. ;)

Grabbarna hälsar.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...