Gå till innehåll

Windows Mail


Recommended Posts

Fick ett mail med lite små bilder i en rolig historia som kom från en kompis vars adress är betrodd. Inga problem att se o läsa men dagen efter när jag startade E-postprogrammet stod det i textfältet att innehållet inte kunde visas och det kommer bara upp att ett okänt fel har inträffat när jag försöker flytta eller radera det:

''Ett oväntat problem upptäcktes när det här meddelandet visades. Kontrollera om datorn har ont om ledigt minne eller ont om ledigt diskutrymme och försök igen.''

Jag har inte ont om minne eller utrymme och mailet var inte stort filmässigt. Jag kan se andra bilder och inga andra mail har drabbats. Kör med Nod 32, Spybot och Windows brandvägg.

Ska jag behöva avinstallera mailprogrammet för att få bort det??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag kan tänka mig att vara en lösning är att du tar bort kontot från Windows Mail och låter alla mappar och innehåll försvinna. Därefter gör du om kontot och håller tummarna på att det busiga mailet är borta.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske långsökt, men om du provar inaktivera ditt antivirusprogram, och sedan försöker ta bort mailet?

Såg även rekommendation om denna fix på internet, http://support.microsoft.com/kb/941090 (har inte kunnat komma in på sidan och se om den är relevant för ditt problem ännu!)

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...