Gå till innehåll

Min partner går i graven!


Malou

Recommended Posts

Idag är det min sista dag med min partner, vi har tillbringat många år tillsammans men nu är det slut. En epok går i graven :( Istället så träder en ny partner in i mitt liv imorgon, skall bli spännande med nya upplevelser :) Gäller bara att jag inte glömmer att byta kortet, men skulle inte förvåna mig om så sker :DB)

//Malou :DB)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow så snabbt, även man vart tillsammans i flera år?, idag går han imorgon kommer nästa,

wow

Ja ibland så går det undan med blixtens hastighet och man kan lika gärna säga hon om man så önskar :D

Det är som det är med olika fordon som man benämner med orden hon/han :lol:

//Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar du Android eller vad är det kryptiska tillkännagivande om? :unsure:

Android????

Nej inte vad jag vet så väntar jag mig ingen sådan :D

//Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det min sista dag med min partner' date=' vi har tillbringat många år tillsammans men nu är det slut. En epok går i graven :( Istället så träder en ny partner in i mitt liv imorgon, skall bli spännande med nya upplevelser :)[/quote']

Jag har bytt till en ny Mobiloperatör :D

Gäller bara att jag inte glömmer att byta kortet, men skulle inte förvåna mig om så sker [0002.gif] whistling

Då där en ny Mobiloperatör har trätt in så är det nödvändigt med byte till det nya kortet = simkortet :D

Jo jag vet....Sjuk humor :lol::D:ph34r::unsure:

//Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...