Malou Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Idag är det min sista dag med min partner, vi har tillbringat många år tillsammans men nu är det slut. En epok går i graven Istället så träder en ny partner in i mitt liv imorgon, skall bli spännande med nya upplevelser Gäller bara att jag inte glömmer att byta kortet, men skulle inte förvåna mig om så sker //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Väntar du Android eller vad är det kryptiska tillkännagivande om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 (edited) wow så snabbt, även man vart tillsammans i flera år?, idag går han imorgon kommer nästa, wow Edited November 17, 2010 by Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted November 17, 2010 Author Share Posted November 17, 2010 wow så snabbt, även man vart tillsammans i flera år?, idag går han imorgon kommer nästa, wow Ja ibland så går det undan med blixtens hastighet och man kan lika gärna säga hon om man så önskar Det är som det är med olika fordon som man benämner med orden hon/han //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted November 17, 2010 Author Share Posted November 17, 2010 Väntar du Android eller vad är det kryptiska tillkännagivande om? Android???? Nej inte vad jag vet så väntar jag mig ingen sådan //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Hej. Ny bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 O det blir? En Passat igen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Idag är det min sista dag med min partner' date=' vi har tillbringat många år tillsammans men nu är det slut. En epok går i graven Istället så träder en ny partner in i mitt liv imorgon, skall bli spännande med nya upplevelser [/quote'] Jag har bytt till en ny Mobiloperatör Gäller bara att jag inte glömmer att byta kortet, men skulle inte förvåna mig om så sker [0002.gif] whistling Då där en ny Mobiloperatör har trätt in så är det nödvändigt med byte till det nya kortet = simkortet Jo jag vet....Sjuk humor //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts