Gå till innehåll

laptopbatteriet


Recommended Posts

Funderar på om man kan ha i Laptop batteriet i datorn utan att det laddas ... Typ vill ha det som en lyskontakt så det kan användas när jag vill.... Någon som fattar mina kryptiska morgon skrifter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har datorn i en ställning och det funkar inte så bra då det är ett stort hål under datorn... Kanske finns batteridummys... Batteriet avger ju en hel del värme då det laddas och det vore bra om man kunde stänga av laddningen av batteriet samt att det inte kan användas då man kör med nätström

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du menar att du störs av den tomma platsen under laptopen?

Det går nog att tejpa kontakterna, så att batteriet ej får någon funktion, kanske.

Jag använder min laptop som stationär, eftersom den är så stor. Tillverkaren rekommenderar då, att inte ha batteriet i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du menar att du störs av den tomma platsen under laptopen?

Det går nog att tejpa kontakterna, så att batteriet ej får någon funktion, kanske.

Jag använder min laptop som stationär, eftersom den är så stor. Tillverkaren rekommenderar då, att inte ha batteriet i datorn.

OK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...