shysstkille Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Hej Jag kör windows 7 på min dator,nu så är det bra längesedan jag hittade ngn uppdatering på windowsupdate till den, har läst att vissa har trubbel att få datorn uppdaterad när man har windoews 7,kan det möjligtvis vara det som är problemet här också?,vet ngn hur man då ev kan fixa det problemet? mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CallmeAl Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Om du går in i kontrollpanelen och klickar dig fram till "Windows Update" och på vänster sida väljer "Ändra Inställningar" så kan du ställa in hur och när du vill att windows ska sköta dina uppdateringar, det är inte så att du har avaktiverat uppdateringar där? Nu kan det ju vara något annat problem på din dator, men det kan ju vara värt att kolla i alla fall om du inte redan gjort så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shysstkille Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 Om du går in i kontrollpanelen och klickar dig fram till "Windows Update" och på vänster sida väljer "Ändra Inställningar" så kan du ställa in hur och när du vill att windows ska sköta dina uppdateringar, det är inte så att du har avaktiverat uppdateringar där? Nu kan det ju vara något annat problem på din dator, men det kan ju vara värt att kolla i alla fall om du inte redan gjort så. Hej igen Jag har kollat det nu och det verkar vara rätt inställningar,jag har den inställd på hämta uppdateringar men låt mig bestämma om dom ska installeras,är det rätt?,sista svängen maskinen uppdaterades var den 10/11-2010. mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Microsoft släpper normalt bara uppdateringar en gång i månaden, kvällen den andra tisdagen i månaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts