Gå till innehåll

windowsupdate problem?


shysstkille

Recommended Posts

Hej

Jag kör windows 7 på min dator,nu så är det bra längesedan jag hittade ngn uppdatering på windowsupdate till den, har läst att vissa har trubbel att få datorn uppdaterad när man har windoews 7,kan det möjligtvis vara det som är problemet här också?,vet ngn hur man då ev kan fixa det problemet?

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du går in i kontrollpanelen och klickar dig fram till "Windows Update" och på vänster sida väljer "Ändra Inställningar" så kan du ställa in hur och när du vill att windows ska sköta dina uppdateringar, det är inte så att du har avaktiverat uppdateringar där? Nu kan det ju vara något annat problem på din dator, men det kan ju vara värt att kolla i alla fall om du inte redan gjort så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du går in i kontrollpanelen och klickar dig fram till "Windows Update" och på vänster sida väljer "Ändra Inställningar" så kan du ställa in hur och när du vill att windows ska sköta dina uppdateringar, det är inte så att du har avaktiverat uppdateringar där? Nu kan det ju vara något annat problem på din dator, men det kan ju vara värt att kolla i alla fall om du inte redan gjort så.

Hej igen

Jag har kollat det nu och det verkar vara rätt inställningar,jag har den inställd på hämta uppdateringar men låt mig bestämma om dom ska installeras,är det rätt?,sista svängen maskinen uppdaterades var den 10/11-2010.

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...