anntove Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 (edited) Min fina lilla hp kan inte användas utan el....? Batteriet laddas ej el har laddats upp , batterimarkering är fortfarande 0 % Datorn är ca 1 månad gammal. sk notebook. Hur kommer det sig att batteriet inte laddas? Hur roligt är det att köpa en bärbar dator när man ändå må ha den stationär...hm? Jättetack för hjälp... anntove Edited November 27, 2010 by anntove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 uppdatera BIOS så kommer det fixa sig kan jag LOVA, det hände samma sak med min bärbara dator, hitta rätt BIOS-version uppdatera&installera. lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Min fina lilla hp kan inte användas utan el....? Batteriet laddas ej el har laddats upp , batterimarkering är fortfarande 0 % Datorn är ca 1 månad gammal. sk notebook. Hur kommer det sig att batteriet inte laddas? Hur roligt är det att köpa en bärbar dator när man ändå må ha den stationär...hm? Jättetack för hjälp... anntove Hej! I och att med datorn inte är äldre, gör ingenting. Utan far till de/dom du köpte denna och be dom kolla upp felet! Råkar Du göra något på eget initiativ, så ryker garantin! Mvh// Sunshine. PS: Min son köpte en HP i april.. HD-krasch bara efter drygt 6 månader! Är HP-datorer BRA? DS: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts