sunships1 Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Är det någon som kan säga vad som är minsta krav på en bärbar för att kunna visa och bränna Blu Ray skall helst vara Intel Processor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Rent generellt är det nog högre krav på datorn för att kunna se Blu Ray än vad det är för att bränna Blu Ray. Det enda matnyttiga jag hittat är att det krävs en Pentium 4 eller bättre. För avspelning ställs det krav på grafik, RAM osv. Hittade lite info här: Info om Blu Ray // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 kan med mannemans anvisning säga att mina specifikationer funkar att se blurayfilmer utan lagg och problem.. Mina specifikationer finns nedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts