xyt Posted November 29, 2010 Posted November 29, 2010 Jag har inget ljud i datorn!!!! Ja "systemljuden" finns. Men det riktiga ljudet som möjliggör avlyssning på Spotify e borta. I Enhetshanteraren e detta problem markerade med gula ?. Jag har tyvärr inga installationsskivor. Jag blir frustrerad av att det ibland står Enheten fungerar korrekt alternativt med att enheten har inga drivrutiner. Vad kan man försöka lösa detta med? Quote
e-son Posted November 29, 2010 Posted November 29, 2010 Om du talar om vad du har för dator (märke + modellbeteckning) så får du hjälp att leta upp nedladdningsbara drivrutiner. Är det inte en märkesdator, måste du ange moderkortets fabrikat + modellbeteckning. Quote
e-son Posted November 29, 2010 Posted November 29, 2010 Modellbeteckningen bör finnas på datorns baksida och ser ut någonting i den här stilen... (PT.U08-PV.U08) Quote
pepinoo Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 Jjud enheten är borta! Gur kan åtevände detta`? Quote
Recommended Posts