Sunshine Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 God eftermiddag gott folk! Jag hade 2 stycken USB-stickor som ej gick att få någon som helst information på. Hittade en programvara som dock kunde rädda dessa och sedan formatera om dom för användning. Programmet heter: Hard Disk Low Level Format Tool. LågNivåFormatering! Finns att hämtas i nedan länk..... http://hddguru.com/software/2006.04.12-HDD-Low-Level-Format-Tool/ Jag kunde rädda mina stickor och använda dessa igen! TACK HDDGURU..... Detta var ett tips till er som har problem med USB-Stickor, Hårddiskar etc........ Bara en VARNING! Efter att ha kört programmet, så går det ej att få tillbaka något på HD, eller USB. Mvh// Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Det är som en engångskamera då eller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 Det är som en engångskamera då eller Ja, för USB & HD JA! Men funkar suveränt bra!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts