Gå till innehåll

avira antivir premium 1 month free trial license key ?


Recommended Posts

Inlägg 4 och 6 borde vara intressanta för dig: http://forum.avira.com/wbb/index.php?page=Thread&postID=986889

eh du fattar ju inte de flesta inlägg som är skrivna här men du försöker svara på de flesta, kanske bara för att få mer post inlägg.

Aså jag vill ha bara licensen bara KEY som jag KUNDE ladda ner men nu funkar inte hemsidan.

Om du inte vet/kan exakta lösningen skriv inget då det kanske är bäst så!!!

Det står klart och tydligt om någon vet vart man kan ladda ner license för 1 månad snabbt och enkelt som jag gjorde förr från deras hemsida.

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eh du fattar ju inte de flesta inlägg som är skrivna här men du försöker svara på de flesta, kanske bara för att få mer post inlägg.

Aså jag vill ha bara licensen bara KEY som jag KUNDE ladda ner men nu funkar inte hemsidan.

Om du inte vet/kan exakta lösningen skriv inget då det kanske är bäst så!!!

LÄS svaren och kom inte med snorkiga kommentarer... jag är inte sen med varningsblocket!

Avira har numera enbart en 30 dagars Trial... om du läser inläggen som Cecilia länkade till så ser du hur du ska gå tillväga om du bara vill ha nyckeln!! Någon annan lösning finns inte tillhandahållen av Avira!

Please send an email to avpe@avira.com and ask for a trial HBEDV.key file. After you receive it, when the registration window comes up again please select the "I already have a valid HBEDV.key license file" option
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...