Gå till innehåll

Kommer inte åt mina mappar [LÖST]


Jerry Berglund

Recommended Posts

Hej,

var länge sedan man var här, men nu måste jag ha lite hjälp ifrån någon av er här ute. Jo, har fått installera om min stationärar dator. Den funkar bra, so far so good. Men nu är det så att på något sätt så vill inte Windows 7 tillåta mig att komma in i mapparna, utan att jag en och en ändra dess behörigheter. Det handlar om jäkligt många mappar som ligger på min externa hårddisk. Det tar en evig tid att ändra detta manuellt en mapp i taget. HUr skall jag göra, för att göra detta mycket kvickare....

Jag får dessa meddelanden när jag försöker öppna en mapp: "Du saknar för tillfället rättighet att använda den här mappen. Klicka på fortsätt för att permanent få tillgång till den här mappen."

OCh denna: "Du har nekats rättighet att använda den här mappen. Om du vill ha tillgång till den här mappen måste du använda fliken säkerhet" Det tar en evighet att göra för hand, och det är många mappar. Så hur kan jag fixa detta så den öppnar ALLA mappar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...