Jejja Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Datorn låser sig ibland. Jag skulle vilja återställa datorn till en tidigare punkt t.ex. september 2010. Jag får bara upp dec. månad 2010 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Det finns kanske inte så många återställningspunkter lagrade. Varje punkt tar ju ett visst utrymme på hårddisken och summan av alla lagrade återställningspunkter får inte ta mer än en viss andel av hårddisken. Det innebär att äldre punkter kommer att tas bort allt eftersom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 (edited) Datorn låser sig ibland. Jag skulle vilja återställa datorn till en tidigare punkt t.ex. september 2010. Jag får bara upp dec. månad 2010 ??? Det beror inte på att punkter tas bort för att om du tillåter tillräckligt med utrymme så tas inte punkterna bort, men du måste ha ställt in som jag att bara spara för några dagars punkter och inte flera flera månader's... så flytta den till minst 40 eller 50 gb så sparas de ganska länge. ' Edited December 13, 2010 by Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 I Windows XP? Var hittar man återställningspunkterna där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 (edited) I Windows XP? Var hittar man återställningspunkterna där? Klicka på Start, högerklicka på Den här datorn och klicka på Egenskaper. Klicka på fliken Systemåterställning. ' Edited December 13, 2010 by Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 I överkant på rutan där du finner December ska du klicka på vänsterpil för att få upp tidigare månader! Sa Senior Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts