Gå till innehåll

Köpes: Office 2010


Manneman

Recommended Posts

Om du har en oanvänd OEM-licens (som kommit med en "färdigdator") eller rentav en Retail av Office 2010 liggande så köper jag den av dig. Spelar inte någon roll vilken version bara Outlook ingår! Och på svenska naturligtvis... vet inte hur det funkar med språkpaket till Office 2010.

Pris efter ÖK. Skicka ett PM!

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, så du är inte 100% säker.

Om du får reda på det, blir säker till 100% kan du välan höra av dig.

Ja, ang gårdagens rabalder så löste det sig till slut, en annan med samma problem, som kom på filen, nu har jag tagit bort den och dolt den, hoppas på att microsoft, vid ett senare tillfälle löser detta, såvida det inte var lösningen för deras del.

Ha det så bra

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, så körs ju Outlooken helt fristående från övriga program i Office paketet. Så visst kan du ha Outlook 2010 samtidigt på datorn som Office 2007 Studentutgåvan.

Den billigaste fullversionen av svensk Outlook 2010 inkl. frakt börjar på Prisjakt på 1504:-

Handlar man billigt från USA åker man väl på att betala moms på beloppet dessutom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Studentutgåvan av Office är just till Studenter. Inte vem som helst som på ett lagligt sätt kan få Office i Studentugåva.

Detta just för man är student, har mindre budget.

Får man lov att fråga varför just Outlook 2010 är så attraktivt?

Jag kör 2010 men hade lätt klarat mig på 2007 t.om. 2003 utan direkta uppoffringar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Office 2010 på jobbdatorn... skulle vilja ha det på min privata också. Bättre skäl än så har jag inte B)

Outlook är väl det program jag använder mest tack vare kontakthanteringen till min iPhone. Använder Outlook 2007 idag.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Studentutgåvan av Office är just till Studenter. Inte vem som helst som på ett lagligt sätt kan få Office i Studentugåva.

Detta just för man är student, har mindre budget.

Office Hem och Student 2010 får vem som helst köpa och använda.

Hade det varit på annat sätt så hade det behövts någon form av validering att man är student innan man fick köpa sviten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Office Hem och Student 2010 får vem som helst köpa och använda.

Hade det varit på annat sätt så hade det behövts någon form av validering att man är student innan man fick köpa sviten.

och då inte att förglömma att man får använda den på tre olika datorer.

Ibland ger Microsoft via CSN-kortet studenter möjlighet att köpa det stora Officepaketet för 500:-

vilket min dotter gjorde för ett år sedan. Tror att det var i den vevan som Office 2010 kom ut och det var Office 2007

som reades ut via CSN.

MVH

Göte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...