e-son Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 (edited) Använder man genvägarna i about:Tabs eller "Ny flik" för att nå sina mest besökta webbsidor, kanske man tycker att 2 rader med sammanlagt 10 genvägar är för lite. Det kan rådas bot på med ett enkelt registerhack. Ladda ner och kör registerfilen för att utöka antalet genvägar till 20 stycken i 4 rader. Gäller endast Internet Explorer 9 Standard Utökad Edited December 16, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agakhan Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Hi e-son. Mina 10 "Dina mest popolära webbplatser" har försvunnit. De finns som ikoner i verktygs/menysfältet men inte som fyrkanter på ny sida som tidigare. Vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Menar du att bokmärkena har försvunnit, eller hela sidan "Dina mest popolära webbplatser"? Har du kanske "städat" datorn med CCleaner eller liknande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agakhan Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Ja den som du visar här ovan.Mej veterligen har jag inte städat. Har en annan dator med samma Vista och samma uppdateringar och där är det kvar.Har jämfört inställningarna på Google toolbar Version:7.1.1920. 1238/sv (ADFA) etc och det är samma. Kör Explorer 9. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Registerhacket här ovan fungerar inte längre... microsoft har troligen skickat ut någon uppdatering som eliminerar det hacket. Åtminstone verkar det så på mitt 64-bitars system. Du kan försöka återeställa InternetExplorer, så kanske du får tillbaka din about:Tabs-sida. Hjälper inte det, kan du prova en ominstallation... alltså avinstallera IE9, starta om datorn och installera det på nytt. För att först prova återställning... Gå till Verktyg/Internetalternativ/Avancerat, och tryck på knappen "Återställ..." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agakhan Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 e-son,tack du är en pärla. Körde "För att först prova återställning... Gå till Verktyg/Internetalternativ/Avancerat, och tryck på knappen "Återställ..." Det löste problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Samma här med 32bitars, hacket verkar ha försvunnit. Va fräckt & testa så länge de varade...Ungefär en vecka Kollade precis och de är som bortsopat i IE9. Ja just de, så var de med den saken..ehh, ändrade visst mina inställningar i Internet Alternativ idag. Är ju inte säkert de behöver bero enbart på installerade uppdateringar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts