Gå till innehåll

Utökad "about:Tabs" i Internet Explorer 9


e-son

Recommended Posts

Använder man genvägarna i about:Tabs eller "Ny flik" för att nå sina mest besökta webbsidor, kanske man tycker att 2 rader med sammanlagt 10 genvägar är för lite. Det kan rådas bot på med ett enkelt registerhack. Ladda ner och kör registerfilen för att utöka antalet genvägar till 20 stycken i 4 rader.

Gäller endast Internet Explorer 9

Standard

post-1936-0-21174600-1292486027_thumb.pn

Utökad

post-1936-0-51592500-1292486026_thumb.pn

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 månader senare...

Ja den som du visar här ovan.Mej veterligen har jag inte städat. Har en annan dator med samma Vista och samma uppdateringar och där är det kvar.Har jämfört inställningarna på Google toolbar Version:7.1.1920. 1238/sv (ADFA) etc och det är samma. Kör Explorer 9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registerhacket här ovan fungerar inte längre... microsoft har troligen skickat ut någon uppdatering som eliminerar det hacket. Åtminstone verkar det så på mitt 64-bitars system.

Du kan försöka återeställa InternetExplorer, så kanske du får tillbaka din about:Tabs-sida. Hjälper inte det, kan du prova en ominstallation... alltså avinstallera IE9, starta om datorn och installera det på nytt.

För att först prova återställning...

Gå till Verktyg/Internetalternativ/Avancerat, och tryck på knappen "Återställ..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här med 32bitars, hacket verkar ha försvunnit.

Va fräckt & testa så länge de varade...Ungefär en vecka :(

Kollade precis och de är som bortsopat i IE9.

:unsure: Ja just de, så var de med den saken..ehh, ändrade visst mina inställningar i Internet Alternativ idag.

Är ju inte säkert de behöver bero enbart på installerade uppdateringar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...