Berane Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Hej! På min desktop fick jag för några år sedan hjälp med att organisera "Alla program" under "Startmenyn" genom att skapa ett antal foldrar där man kunde samla liknande typer av program. Har man ett hundratal program så tycker jag att det här sättet avsevärt underlättat att hitta det program man skall använda. Jag fick säkert veta hur man skulle göra men det är bortglömt sedan länge. Hu gör man? Bifogar en bild hur det ser ut. Tacksam för hjälp. Alla program.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Öppna C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Start-meny\Program och skapa nya mappar (foldrar) där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berane Posted January 1, 2011 Author Share Posted January 1, 2011 Tack JoWa - snabba ryck! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts