Berane Postad Januari 1, 2011 Dela Postad Januari 1, 2011 Hej! På min desktop fick jag för några år sedan hjälp med att organisera "Alla program" under "Startmenyn" genom att skapa ett antal foldrar där man kunde samla liknande typer av program. Har man ett hundratal program så tycker jag att det här sättet avsevärt underlättat att hitta det program man skall använda. Jag fick säkert veta hur man skulle göra men det är bortglömt sedan länge. Hu gör man? Bifogar en bild hur det ser ut. Tacksam för hjälp. Alla program.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
JoWa Postad Januari 1, 2011 Dela Postad Januari 1, 2011 Öppna C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Start-meny\Program och skapa nya mappar (foldrar) där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Berane Postad Januari 1, 2011 Författare Dela Postad Januari 1, 2011 Tack JoWa - snabba ryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.