arnada Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Hejsan! Jag tänkte va snäll och köpa en mus i julklapp till brossan så de fick bli en microsoft sidewinder x8 då den är en trådlös spelmus i lagom pris. Men nu har den ballat ur totalt! Det började med att oavsett laddningsbart batteri så vägrar den fungera trots ström finns på batteriet (har testat 3 olika batteri) Sen började musen skriva i chatten i olika spel av någon anledning, jag sa OMÖJLIGT! Kopplade in musen i min dator och installerade den, vaknade idag av att en mening jag kopierat hade klistrats in och skickats ca: 100x på msn.. Är detta vanliga fenomen, ser att liknande problem finns! Var är manualen? Jag har snurrat på Microsofts sidor men som vanligt hittar jag inte de jag söker! Skulle va kul om man kan och vågar använda denna musen Quote
Manneman Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Är den nyinköpt så är det ju ett garantiärende...utan tvekan! Bara det faktum att den inte laddar som den ska är ju solklart för garantin. Gällande kladdet när den används kan mycket väl vara problem med drivrutiner/programvara men det ska du inte ens tänka på i detta läget. Tillbaka till försäljningsstället med den! Quote
e-son Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 http://www.microsoft.com/hardware/download/download.aspx?category=MK ...länk till mjukvaran! Quote
Recommended Posts