Gå till innehåll

problem med microsoft sidewinder x8


Recommended Posts

Hejsan!

Jag tänkte va snäll och köpa en mus i julklapp till brossan så de fick bli en microsoft sidewinder x8 då den är en trådlös spelmus i lagom pris.

Men nu har den ballat ur totalt!

Det började med att oavsett laddningsbart batteri så vägrar den fungera trots ström finns på batteriet (har testat 3 olika batteri)

Sen började musen skriva i chatten i olika spel av någon anledning, jag sa OMÖJLIGT!

Kopplade in musen i min dator och installerade den, vaknade idag av att en mening jag kopierat hade klistrats in och skickats ca: 100x på msn..

Är detta vanliga fenomen, ser att liknande problem finns!

Var är manualen? Jag har snurrat på Microsofts sidor men som vanligt hittar jag inte de jag söker!

Skulle va kul om man kan och vågar använda denna musen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är den nyinköpt så är det ju ett garantiärende...utan tvekan! Bara det faktum att den inte laddar som den ska är ju solklart för garantin. Gällande kladdet när den används kan mycket väl vara problem med drivrutiner/programvara men det ska du inte ens tänka på i detta läget. Tillbaka till försäljningsstället med den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...