margrehte Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Suck ! Jag har fortfarande problem med att installera drivrutiner,nu är det webbcam som misslyckats, jag avinstallerade/startade om/rensade med ccleaner/körde defragg/omstart, vid isättning av skiva kommer "error" jag hittar Pix Art i registereditorn och i program,jag undrar om det är okey om jag raderar dom ? . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Hej, ngt av dessa program/drivrutiner du känner igen? http://pixart.software.informer.com/ Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted January 6, 2011 Author Share Posted January 6, 2011 Att döma av din länk så har då Pix Art inget med Microsoft att göra utan jag kan lugnt sudda, tack för svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts