Guest glyre Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Är det någon som vet hur man kan trixa till det då man har organiserat sina skrivbords ikoner och efter en "hängning" och omstart har alla ikoner hamnat enl. XP standard, alltså längst till vänster, finns det något "trixat" tillvägagångssätt att tillta, typ skapa sig en .bat fil eller en registernyckel att implementera på nytt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Hej Om du högerklickar på skrivbordet och väljer "Ordna Ikoner efter" och avmarkerar "Ordna automatiskt" och "Justera till rutnät", så ska det inte gå tillbaka efter en krash..utan då ligger de där de är. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest glyre Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Tack för ett svar, men tyvärr är det just detta som är min knut. När det har "ballat" ur vill jag kunna återställa det till den uppsättning jag typ tidigare har sparat undan eller nått...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Det enda jag vet fungerar är om du gör en image av ditt operativ eller gör en systemåterställning till en punkt före krashen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts