perbear Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) Jag har ju hört så mycket om Angry Birds så när jag läste att man porterat spelet till Windows 7 blev jag väldigt upprymd. Här skulle det spelas, resonerade jag (och lära mig att spela spelet innan den hamnade på min Samsung Omnia 7). Helt kort, det gick inte alls. Det finns en bugg i spelet som initierar ett felmeddelande (Texture is too large 2048X2048...) så det aldrig komemr igång. Och jag är inte den ende som råkat ut för felet såg jag i supportforumet. Det blev att slänga ut spelet, skicka klagan till supporten och vägra att betala EUR 4,09 för spelet. Någon annan som upplevt samma sak elelr till och emd lyckats ladda ner det till Windows 7 och spela spelet? Edited January 11, 2011 by perbear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Jag har köpt det och spelar det i Windows 7 utan problem... min son och dotter kör det på sina, alla i Windows 7. ...sorry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted January 11, 2011 Author Share Posted January 11, 2011 Jag har köpt det och spelar det i Windows 7 utan problem... min son och dotter kör det på sina, alla i Windows 7. ...sorry Undrar vad det kan vara som gör att det blev så på min dator. Fick du ställa om datorerna på något vis eller gick det att spela direkt efter installation? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Fungerar här också, men har inte betalt en enda spänn för det, kommer inte ihåg var jag laddade ner det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Funkar här med utan problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Undrar vad det kan vara som gör att det blev så på min dator. Fick du ställa om datorerna på något vis eller gick det att spela direkt efter installation? Helt ärligt... inte ett smack. Bara klickade och körde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts