Gå till innehåll

Söker spotify inv.


si3rra

Recommended Posts

Förr fick man Free om man blev invitad och Open om man reggade sig själv. Skillnaden (den största iaf) låg då i att med Open är man begränsad till 20-40 timmars lyssning i veckan. Kan tänkas de tagit bort Free nu dock i ett försök att få fler att välja någon av betalversionerna.

Jag har iaf en invite över så PM'ar dig den si3rra.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod. Har du koll på om skillnaden fortfarande är den jag beskrev i mitt förra inlägg?

Själv kör jag Premium nu eftersom jag lyssnar via mobilen på tåget/bussen. Funderar dock på att bara ha premium varannan månad eftersom man kan lyssna i offline utan att logga in i 30 dagar. Då sparar man ju 600kr om året. ;) Men så ställer man sig frågan är det värt besväret att hålla på o krångla samt att 99kr/mån faktiskt känns fullt rimligt för vad man får.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spotify Premium är oslagbart för 99:-/mån. Jag rekommenderar det till alla där det diskuteras Spotify. Helt ärligt så har jag inte "uTorrent-busat" musik alls under de 10 månader jag haft Premium... finns ingen anledning. Speciellt inte med dagens Apps i mobiltelefoner osv. Man har verkligen musiken med sig överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots att ett par finniga datornördar från vilken gymnasieskola som helst på några veckor skulle kunna göra klienten 10 gånger bättre, så får jag hålla med dig Mannenman att det är värt pengarna. Det som tar emot med att betala för tjänsten är mest vetskapen att man göder svinen i upphovsrättsmaffian.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...