margrehte Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Jag undrar om det skulle vara bättre för datorn efter ominstallation om inte alla uppdateringar körs in på 1-2 dgr, är det möjligt att jag skulle få mindre bekymmer om jag låter uppdateringar ta ca 1 vecka istället ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Det är viktigt att alla säkerhetsuppdateringar i Windows och andra program (Flash, Java, Adobe Reader etc) är installerade innan man börjar surfa runt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Det är viktigt att alla säkerhetsuppdateringar i Windows och andra program (Flash, Java, Adobe Reader etc) är installerade innan man börjar surfa runt. Skippa Adobe Reader - använd Foxit Reader istället - enklare program och inte så känsligt för fulkod MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts