__087 Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 Hej, efter att jag installerat om min dator ett par gånger och växlat mellan windows 7 och windows xp får jag nu fram ett jätte jobbigt fel varje gång jag startar ett program i xp. Felmeddelandet lyder: Det går inte att hitta procedurstartadressen _except_handler4_common i DLL-filen msvcrt.dll. Någon som kan hjälpa mig fixa detta problem? Quote
Manneman Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 Kör du dualboot eller menar du att du ominstallerat och nu kör XP? Från Microsoft: Denna fil finns i Microsoft Visual Studio 6.0 och Visual Basic-program skrivna i Microsoft Visual Studio 6.0. Felet är dock annorlunda än ditt... men samma fil ligger bakom felet: http://support.microsoft.com/kb/192123/sv Det finns lite info på Alltomwindows också: // Manneman Quote
__087 Posted January 19, 2011 Author Posted January 19, 2011 (edited) Jag körde en ominstallation. Ok, tack! Ska undersöka länkarna Edited January 19, 2011 by __087 Quote
Recommended Posts