MrBigSpender Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Jag har en trådlös router av märket D-link (2 st. bärbara datorer som använder denna router för att koppla upp sig mot Internet via ADSL modem). Nu har jag gjort en nyinstallation på en stationär dator som jag vill köra trådlöst mot denna router. Trådlöst nätverkskort finns - allt från D-link som är kompatibelt med varandra. Hur gör jag en sådan installation i Windows XP Pro. Jag förstår inte hur jag ska konfigurera ett trådlöst nätverk i XP SP2 - installationen i övrigt av windows gick bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Hej För trött för något djupare........ www.dlink.se > Support välj din router i listan, allt står där. Uppdatera firmware. Klienterna med dynamisk adresshantering Kör router wizarden i webläsaren .......... ;D Kryptera ditt nät ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts