Hallo friend Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Hej! Hur många bokmärken kan man spara i firefox? Jag kör nog 10 om dagen. Den där listan är låååååååång nu. Kan man göra den hur lång som helst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Enligt vad jag kan få fram finns det ingen begränsning på antalet, men för din egen skull bör du ju ordna bokmärkena i mappar för olika typer av sidor så att det går att hitta igen ett bokmärke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallo friend Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 Men man kan väl söka på bokmärken? Hur gör man det. jag tror jag fått fram den där rutan på vänstersidan någon gång av misstag. Vilket snabbkommando? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 För att visa bokmärkena i sidofältet trycker man på Ctrl+B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallo friend Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 Tack Cicci!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Men man kan väl söka på bokmärken? Hur gör man det. jag tror jag fått fram den där rutan på vänstersidan någon gång av misstag. Vilket snabbkommando? SÖKA gör du enklast genom att skriva en del av namnet eller adressen i adressfältet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts