Lasse B Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 (edited) Fråga, inget viktigt men undrar. När man skall skapa ett nytt meddelande outlook 2007, så klickar man ju på följande Nytt sedan Till, om man skriver in i till bara en bokstav så får man opp förslag på tidigare mailadresser. Nu till frågan, har några då som kommer fram med fel adresser,( dessa har jag skrivit i för hand ) ej från kontakter, hur ?? kan man radera dessa ?? har försökt men får ej bort dessa. Lasse B Edited January 27, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Prova att markera och trycka på delete. Detta funkar på min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 (edited) Tyvärr, det funkar inte, den kommer tillbaka ändå. Lasse B Edited January 27, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 (edited) Stopp och Belägg, det funkade, jag som gjorde fel. Ha en bra dag Lasse B Edited January 27, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts