Jump to content

Felmedelande

rizzla

Recommended Posts

Fick helt utan förklaring upp en varnings eller felmedelanderuta på min bärbara HP idag som jag inte förstår vad det är.

I rutan stod det så här: Ett undag för fel i aktivering har gjorts!

Det fanns även en en varningstriangel med ett utropstecken i

Någon som vet vad detta är? Datorn är ganska nyinköpt, den har windows 7 64 bitars förinstallerat som var aktiverat när jag startade datorn första gången, kan det vara det möjligen som spökar? Det stod inget om vad för aktivering det gällde eller för vilket program det gäller iheller. Så jag vet ju inte om det är något som jag ska bry mig om men det vore ju kul att veta om någon har en aning om vad det är för ett meddelande.

Hej,

kontrollera i Åtgärdscenter.

Mvh

Mats H

Queh? Skall "undag" ersättas av "kontrollera i Åtgärdscenter"? Jag är jättedålig på tankeläsning...

Alltså "Ett kontrollera i Åtgärdscenter för fel i aktivering har gjorts"!?

Har du provat att Googla på felmeddelandet?

Queh? Skall "undag" ersättas av "kontrollera i Åtgärdscenter"? Jag är jättedålig på tankeläsning...

Alltså "Ett kontrollera i Åtgärdscenter för fel i aktivering har gjorts"!?

Har du provat att Googla på felmeddelandet?

Kontrollera i Åtgärdscentret vilka fel som där anges. Något har uppenbarligen gått snett vid aktivering av programvara eller dylikt. Felmeddelandet i sig låter luddigt (läs/skrivfel?).

Kontrollera i Åtgärdscentret vilka fel som där anges. Något har uppenbarligen gått snett vid aktivering av programvara eller dylikt. Felmeddelandet i sig låter luddigt (läs/skrivfel?).

Tack för klargörande!

:D

Mvh

Mats H