folkavi Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 (edited) installation av redigeringsprogrammet från Pinnacle Studio HD version 14 avbröts med följande felmeddelande: installationen av assembly component {76C32F0F6-989D-35DA-81C6-CABA88CC93C} avbröts Hresultat:0x8007042. Jag har prövat med följande, Installera från hårddisken,stängt av virusskyddet, rensat i registret. avinstallerat Net.Framework och sedan installerat den senaste version 4. Har också varit ute på nätet men inte alltid förstått hur jag skall göra men misstänker att felet kan ligga i Framwork. En istallation av en demoversion av ett annat redigeringsproigram från Corel misslyckades också så felet måste ligga i windows ELLER? KAN NÅGON HJÄLPA MEJ Tack på förhand. Jag hittade inte felet men det löste sig genom att jag återställde datorn till en tidigare startpunkt. Edited January 30, 2011 by folkavi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts