Cacke Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Hej! Jag brukar aldrig uppdatera drivrutiner mer än till grafikkortet. Finns det gratis program som secunia fast för drivrutiner istället? Som skannar datorn, ser vad som behövs uppdateras och listar upp den nya drivrutinerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Drivermax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Den här är gratis och funkar ok. http://www.ma-config.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacke Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 Tack! Jag ska testa båda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacke Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Tack! Jag ska testa båda. Nu har jag testat dom. Hur vet nan vad man ska uppdatera av allt den raddar upp och vad man ska välja av det? Det kändes grötigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Den jag länkade till ger ju nedladdningslänkar till de senaste drivrutiner som finns att ladda ner + att den visar alla drivrutiner som är utdaterade. Finns det ingen nyare version är den du redan så visas ju inget. Så vad är problemet? Edited February 2, 2011 by Cynthia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacke Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 Allt nytt är väll bara svårt ibörjan men jag ska testa det mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 "Don't fix what ain't broken"... dvs om allt fungerar som det ska och du inte har problem med hårdvaran (prestanda, saknar funktioner, instabilitet osv) så finns det enligt min mening ingen anledning att uppdatera drivrutinerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts