Bkalm Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Hej. Jag har ominstallerat xp på min gamla dator.Nu kommer jag inte ut på inernet så jag kan inte uppdatera med sp2 och sp3. Jag har en annan dator med W7.Går det att hämta hem till denna dator,och sedan flytta över på XP datorn med hjälp av minne eller skiva. Tacksam för hjölp med detta, Björn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LGdata Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Javisst kan du hämta sp3 från en annan dator o föra över via usb/skiva. Det räcker om du hämtar sp3 då den innhåller allt från sp2. Sedan behöver du nog drivrutiner också till datorn. Kolla på tillverkarens hemsida. http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bkalm Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Tack för hjälpen.Det funkade bra,och utan problem Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts