jarru Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Hrrrfmmm.., Rune.K,,, en varning för "missconduct",, Hmmmm,, kan inte jag få en också ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 jag har velat ha en jätte länge nu kan inte jag få en snälla ? ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Råkade få ett statusmejl med vad han postade och en varning känns som en väldigt snäll åtgärd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Försöker verkligen se något positivt med denna tråden.... men jag hittar inget. Tycker mest att det kryper "troll" i den... Låser tråden och uppmanar Er som vill ha varning för att det känns coolt att meddela mig eller sajtägaren om detta. Vi kan säkert ordna något... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts