Gå till innehåll

Verktygsfält i Explorer [LÖST]


Cipoxy

Recommended Posts

Hej

Som bekant kan man lägga länkar i verktygsfältet länkar i Internet explorer. Men jag undrar om man kan skapa fler verktygsfält av typen länkar?

jag vill ha 2-3 st verktygsfält för att sortera länkar under. Någon som vet något program som gör det eller kan man in i registret och skapa flera verktygsfält?

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo du har alltså ett verktygsfält för länkar, eller "Fältet Favoriter" som det heter på "windowska". Det går inte att ändra på... det är vad du får hålla tillgodo med om du inte lyckas hitta någon s.k toolbar som låter dig modifiera fältet själv. Men vad jag undrade var om det inte räcker att du "mappar" länkarna i Fältet Favoriter?

Jag sitter själv med ett par tusen länk och har hittills klämt in 12 mappar i Fältet Favoriter, där jag har sorterat in drygt 100-talet av dom mest använda länkarna... resten ligger som vanligt i det vanliga favoritfältet.

Edit:

Nu var jag långsam o få iväg inlägget... :rolleyes: ...men det var alltså just det jag menade! ;)

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...