Myggan63 Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 How to get Free 1 Year Kaspersky Internet Security 2009 License Key for 3 computer : kaspersky-internet-security Free Kaspersky Anti Virus License Key for 1 Year, 2010. Kaspersky-anti-virus Källa och ansvariga för informationen är Techmixer.com /...Myggan63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 De där sidorna verkar väl vara lite väl gamla och det står i kommentarerna att det inte längre gäller. Men jag missar kanske något? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myggan63 Posted February 11, 2011 Author Share Posted February 11, 2011 De där sidorna verkar väl vara lite väl gamla och det står i kommentarerna att det inte längre gäller. Men jag missar kanske något? Jag vet inte ärligt talat. Men eftersom informationen fortfarande ligger kvar ibland topp posterna lär det finnas en god möjlighet att det fungera. Annars lär informationen försvunnit. Jag har inte själv något behov av en sådan lösning. Jag har inte testat om det är som du säger att det inte funkar. /...Myggan63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts