Nilsson Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 2011-02-14 11:00 Här är innehållet i Windows 7 service pack 1 Det finns utan minsta tvekan godbitar att ta del av i service pack 1 för Windows 7 och Windows Server 2008 R2. Windows 7 har fungerat bra ända sedan lanseringen hösten 2009 och nu är service pack 1 helt färdigt. (På onsdag släpps SP 1 för företag och Technet-prenumeranter). Nyheterna är få men naggande goda, de enda nyintroducerade funktionerna för både Windows 7 och Windows Server 2008 R2 hittar vi på serversidan. http://techworld.idg.se/2.2524/1.368447/har-ar-innehallet-i-windows-7-service-pack-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Läser man artikeln och kör datorn som en vanlig användare så är det ju 100% buggfixar. Inte mycket till godsaker där inte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marion Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Läser man artikeln och kör datorn som en vanlig användare så är det ju 100% buggfixar. Inte mycket till godsaker där inte... Min tanke också, läste på IDG att det var massa "godis". Jag ser inte något av detta. Inget att springa benen av sig för. Den kommer när den kommer, och kanske lägger jag in den framåt sommaren. Så intressant var den för mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts