Gå till innehåll

Drivrutiner till ett Moderkort MSI MS-7072


DAson

Recommended Posts

Är det nån som vet om det finns drivrutiner till ett Moderkort med namnet MSI MS-7072 och moderkortet sitter i en Fujitsu Siemens dator modell Scaleo C. Och den har ingen drivrutinsskiva så det kan bli svårt att installera drivrutinerna till den datorn. Men det borde finnas drivare på nätet men jag har kollat lite varstans och inget funnet.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast på MSI s hemsida. Så fungerar det inte med hårdvara på fabriksbyggda datorer.

Fujitsu Siemens med flera köper billiga komponenter av olika tillverkare.

Så detta kortet är inget standardkort utan finns endast i Fujitsu Siemens datorer.

Därför finns det inte drivrutiner på MSI s hemsida.

LG

post-13717-0-63719600-1298280500_thumb.p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju testa MSI´s "Live Update Online" också... eller den manuella sökningen, eller hur? Har en Scaleo 800S med ett MSI-kort på och det hittar inte mitt kort via "search" men däremot om jag letar via "Manually download" så ploppar det upp. För detta måste jag ange vilken socket jag har osv...

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan va lite svårt eftersom datorn jag pratar om inte är min och det är en dator vi fick in på en secondhandbutik jag håller på med testning av olika slag där och datorn ska jag göra i ordning och den heter Fujitsu Siemens Scaleo C och söker man den på Google så är det en Media Center Dator som troligen kom 2005, 6 år gammal.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...