Gå till innehåll

Ta bort WMP [LÖST]


PCGuiden

Recommended Posts

I Windows 7 kan du avaktivera den. Under "Avinstallera ett program" klickar du på "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP.

Flyttar tråden till rätt kategori och rensar bort inlägg... Jag förutsätter att du menar Windows Media Player och att du kör Windows 7 enligt din presentation.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Windows 7 kan du avaktivera den. Under "Avinstallera ett program" klickar du på "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP.

Flyttar tråden till rätt kategori och rensar bort inlägg... Jag förutsätter att du menar Windows Media Player och att du kör Windows 7 enligt din presentation.

// Manneman

Det är det jag menar.... Samt att jag kör W7

Tror jag behöver få bort 64-bits versionen från min dator då det verkar som om den gör så jag får blåskärm helt plötsligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser inte WMP alls under "Avinstallera ett program"!?!

Kör 64-bits versionen.

Hehe...LÄS tråden!

Under "Avinstallera" till vänster... "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP. Den går att avaktivera INTE avinstallera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe...LÄS tråden!

Under "Avinstallera" till vänster... "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP. Den går att avaktivera INTE avinstallera...

Allting är ikryssat under "Mediafunktioner"! Vad mer kan man göra för att få den att synas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...