PCGuiden Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Ja går det över huvud taget??? och i så fall hur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 I Windows 7 kan du avaktivera den. Under "Avinstallera ett program" klickar du på "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP. Flyttar tråden till rätt kategori och rensar bort inlägg... Jag förutsätter att du menar Windows Media Player och att du kör Windows 7 enligt din presentation. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Du kan göra som Manneman säger, man det går inte att avinstallera WMP helt och hållet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 I Windows 7 kan du avaktivera den. Under "Avinstallera ett program" klickar du på "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP. Flyttar tråden till rätt kategori och rensar bort inlägg... Jag förutsätter att du menar Windows Media Player och att du kör Windows 7 enligt din presentation. // Manneman Det är det jag menar.... Samt att jag kör W7 Tror jag behöver få bort 64-bits versionen från min dator då det verkar som om den gör så jag får blåskärm helt plötsligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gero Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Jag ser inte WMP alls under "Avinstallera ett program"!?! Kör 64-bits versionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Jag ser inte WMP alls under "Avinstallera ett program"!?! Kör 64-bits versionen. Hehe...LÄS tråden! Under "Avinstallera" till vänster... "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP. Den går att avaktivera INTE avinstallera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gero Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Hehe...LÄS tråden! Under "Avinstallera" till vänster... "Aktivera eller inaktivera Windows funktioner". Under "Mediafunktioner" kan du välja bort WMP. Den går att avaktivera INTE avinstallera... Allting är ikryssat under "Mediafunktioner"! Vad mer kan man göra för att få den att synas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Gero! Frågan var från början att PCGuiden ville avinstallera WMP... detta går inte... man kan dock avaktivera funktionen enligt beskrivningen ovan genom att bocka av den. Är den ibockad är den alltså aktiv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Manneman du kan stänga denna tråden nu, har fått det svaret jag vill ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts