Lennart 75 Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 (edited) Hej jag har fått strul kan inte köra alla proggram .exe hadde några exe filer som jag inte kunde köra "parameter saknas". googlade fick träff på ändra i "mapp alternativ" -> fil visning lägg till exe detta funkade inte tog bort exe som lagt till och sedan blev det värre nu är det fler programm som inte fungerar. typ 3upkoppling, skype mm. men epost och explorer rullar Några tips till xp dator? söker men hittar inget som funkar. Edited February 23, 2011 by Lennart 75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrO Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 ladda ner FixExe.reg http://download.blee...2010/FixExe.reg eftersom du verkar ha problem att köra programfiler (.exe). För över till den infekterade datorn och dubbelklicka på filen. Det kommer upp en fråga om filen ska få läggas in i registret och då svarar du Ja/Ok. Mvh MrO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lennart 75 Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Tackar , jag fick tag på it supporten före jag han prova detta. Min .exe mapp hadde blivit "skadad" i registret ändrade inehållet och wolla! helt säker på att det hände när jag gick in i mappalternativ och velade. grund felet varför jag inte kunde köra mina proggram var att sök vägen var för lång.. jag gick in å rotade mappalternativ och sedan slutade alla .exe att fungera. men nu är allt fixat efter skadlig användare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts